صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی خریددویست عنوان کتاب مرجع مهندسی صنایع

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 151
بازديد ديروز : 205
كل بازديدها : 370220

دیگر امکانات

خریددویست عنوان کتاب مرجع مهندسی صنایع






گنجینه ایی از به روز ترین کتب الکترونیکی مهندسی صنایع
Advanced Manufacturing Systems
Inteligence Systems
IT
oR
Organizational Human Resource Management
Production Managenent
Project Management
Quality Control
SCM
Technology Management
در زمان تیلور که تعدادی از موضوعات مدیریتی توسط وی ارائه گردید توسط افراد دیگر برای اینکه اهمیت این موضوعات و نیز جایگاه دست اندرکاران مربوطه از رشته‌های مهندسی کمتر نمود داده نشود و مهندسین برای آنها نیز اهمیت قایل شوند از اصطلاح مهندسی صنایع استفاده شد. موضوعات با نام مهندسی صنایع بخشی از موضوعات علم مدیریت می‌باشد. فردریک تیلور (۱۹۱۵ - ۱۸۵۶) بنیانگذار علم مدیریت را همچنین پدر مهندسی صنایع می‌دانند.

تعاریفی که از مهندسی صنایع ارائه می‌شود مانند اینکه رشته‌ای است که با طراحی، بهبود، و پیاده‌سازی سیستمای یکپارچه از افراد، مواد، اطلاعات، تجهیزات و انرژی مرتبط می‌باشد، بیانی از علم مدیریت می‌باشد.

مهندسی صنایع آن‌گونه که در ایران تدریس می‌شود مبتنی بر بهینه‌سازی، بهینه‌سازی خطی (تحقیق در عملیات) و کارسنجی و زمانسنجی می‌باشد.
آموزش عالی مهندسی صنایع در ایران

دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف به عنوان اولین دانشکده مهندسی صنایع کشور در سال ۱۳۴۷ با پذیرش ۳۹ دانشجوآغاز به کار کرد. در سال ۱۳۵۲ نیز دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران آغاز به کار کرد؛ و در سال ۱۳۵۵ گروه مستقلی تحت عنوان مهندسی صنایع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) تشکیل شد و اولین گروه فارغ‌التحصیلان دانشکدهٔ مهندسی صنایع این دانشگاه در سال ۱۳۶۲ وارد جامعهٔ صنعتی کشور گردید. با گذشت زمان، این رشته به عنوان رشته‌ای در دانشگاه‌های مختلف کشور جایگاه خود را پیدا کرده است. اما در حال حاضر این گرایش‌ها از مقطع کارشناسی حذف شده و این رشته به صورت مهندسی صنایع- صنایع ارائه می‌شود.
مواد آموزشی

عناوین برخی از دروس اجباری رشته تحصیلی مهندسی صنایع در دانشگاه‌های ایران (در مقطع تحصیلی کارشناسی)[نیازمند منبع]موارد زیر هستند:

استاتیک و مقاومت مصالح
روش‌های تولید ۱ و ۲
ارزیابی کار و زمان
طرح ریزی واحدهای صنعتی
برنامه‌ریزی و کنترل پروژه
کنترل کیفیت آماری
آزمایشگاه اندازه‌گیری دقیق و کنترل کیفیت
برنامه‌ریزی تولید
برنامه‌ریزی و کنترل تولید و موجودی‌ها ۱ و ۲
برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات
برنامه ریزی حمل و نقل
آمار مهندسی
تئوری احتمال و کاربردهای آن
تحقیق در عملیات ۱ و ۲
تحلیل سیستمها
شبیه‌سازی
مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی
اقتصاد خرد و اقتصاد کلان
جبر خطی
فرایندهای تصادفی
اقتصاد مهندسی
اصول حسابداری
ارگونومی
نظریه صف
مدیریت فناوری
کاربرد کامپیوتر
اقتصاد عمومی
اصول مدیریت و سازماندهی
مدیریت منابع انسانی

فروشنده: شکلات

قیمت: 14,900 تومان

روش خرید: برای خرید خریددویست عنوان کتاب مرجع مهندسی صنایع، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید خریددویست عنوان کتاب مرجع مهندسی صنایع


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.