صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی پکیج طلایی قویترین نرم افزار نت نویسی/اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 85
بازديد ديروز : 51
كل بازديدها : 369949

دیگر امکانات

پکیج طلایی قویترین نرم افزار نت نویسی/اورجینال

پکیج طلایی قویترین نرم افزار نت نویسی/اورجینال

قویترین نرمافزار نت نویسی موسیقی/اورجینال

نسخه کامل در یک DVD

آخرین ورژن از این نرمافزار میباشد. این نرمافزار قدرتمند جهت ساخت موسیقی و نت نویسی و تنظیم مورد استفاده قرار می گیرد. در این نسخه با استفاده از پلاگینهای موجود و سازهای مختلف ارکستر میتوان نتهای ویرایش شده را به صدا تبدیل کرد و با فرمتهای گوناگون ذخیره نمود.(همانند کیوبیس ،اف ال استودیو و ...) همچنین قابلیت نصب VST پلاگین را نیز داراست.




لازم به ذکر است وجود نرمافزار Photo Score نیز در این پکیج این امکان را به شما میدهد تا با اسکن کردن نت(اسکن از روی کاغذ یا کتب) توسط اسکنر در کوتاهترین زمان از آن یک فایل میدی تهیه کنید و در نرمافزارهای مختلف روی آن کار کنید.

قیمت اصلی این نرمافزار در سایت 489.99 دلار آمریکا می باشد



شماره مجوز محصول اورجینال.750./6928756




فروشنده: ملی ایران 4

قیمت: 8,000 تومان

روش خرید: برای خرید پکیج طلایی قویترین نرم افزار نت نویسی/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج طلایی قویترین نرم افزار نت نویسی/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.