صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش اینترنتی خریدآموزش تصویری نرم افزار پریمیر Adobe Premiere Learning/اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 6 نفر
بازديد امروز : 77
بازديد ديروز : 51
كل بازديدها : 369941

دیگر امکانات

خریدآموزش تصویری نرم افزار پریمیر Adobe Premiere Learning/اورجینال




زبان آموزش ها انگلیسی بین المللی (کاملا ساده و قابل فهم) می باشد و به دلیل اینکه آموزش ها کاملا تصویری می باشد حتی اگر به زبان انگلیسی تسلط هم نداشته باشید به راحتی می توانید از این مجموعه آموزشی استفاده نمایید.



شامل ۵ CD که برای سهولت استفاده و کاهش قیمت در یک DVD با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد.


یکی از مهم ترین وجوه تمایز انسان، از دیگر موجودات قدرت تفکر و خلاقیت اوست. قدرت دستکاری در ذهن و پدیده هاست، قدرت کشف و تولید ابزار و اندیشه های جدید است، که همه این ها به نوعی خلاقیت است. همه انسان ها کم و بیش خلاقند و این توانایی به درجات متفاوت در همه ما وجود دارد، مهم آن است که بتوانیم آن را شکوفا کنیم، توسعه دهیم و به خدمت بگیریم.
این محصول را فقط از فروشگاه ما متوانید خرید کنید و هیچ شعبه دیگری ندارد

با یک تیر 2 نشان بزنید

بسیار شیک هم خیلی متفاوت


متفاوت بودن حق شماس

فقط یکبار امتحان کنید ... پشیمان نمی شوید...


این محصول را فقط از فروشگاه ما متوانید خرید کنید و هیچ شعبه دیگری ندارد


به بزرگترین پایگاه آموزشی ایران خوش آمدید ایامتان خوش باد,این فروشگاه با دارا بودن بیش از صد هزار نوع محصول که کالای آموزش / یک نمونه از آنها میباشد تمام جدیت خود را صرف مشتریان عزیز از هرکجای این مرز و بوم نموده است , کالای آموزش / برآیند ساعت ها و هفته ها کار بدون دوستان ما راهکار نوینی اندیشیده ایم که بعد از دریافت کالا , وجه آن را خواهید پرداخت. پس اصلا نگران پرداخت وجه نباشید.
بسته آموزشی / بصورت پستی تقدیمتان خواهد شد یعنی پرداخت وجه بعد از تحویل و درب منزل خواهد بود

شماره مجوز: ۱۵۵/۴۰۹۲۳

فروشنده: هنر باران

قیمت: 12,500 تومان

روش خرید: برای خرید خریدآموزش تصویری نرم افزار پریمیر Adobe Premiere Learning/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید خریدآموزش تصویری نرم افزار پریمیر Adobe Premiere Learning/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.