2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سفارش سی دی زیبا سازی چهره، روتوش با Portrait Professional Max 6.3.5/اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 164
بازديد ديروز : 252
كل بازديدها : 374598

دیگر امکانات

زیبا سازی چهره، روتوش با Portrait Professional Max 6.3.5/اورجینال




ا این برنامه افراد عادی و عکاسان میتوانند اشخاص درون عکس را بصوراتی ماهرانه و بدون نقص دوباره آراسته کنند و عیب های موجود آنها را از بین ببرند. به راحتی میتوان میزان براقی عکس را تغییر داد، لکه ها و نقص های موجود را حذف نمود و بطور کل شخص درون عکس را از هر لحاظ بهتر نمایش داد.
برنامه Portrait Professional کاملاً با سایر برنامه های موجود در زمینه ی ویرایش عکس مانند فتوشاپ تقاوت دارد. با این برنامه میتوان کیفیت تصاویر را به مراتب بالاتر برد چرا که این برنامه صرفاً با صدها مثال زنده در زمینه ی زیبایی بشر آزمایش و طراحی شده است. لذا شما میتوانید تنها با استفاده از سلایدرهای موجود در این برنامه هر چقدر که مایلید کیفیت و ظاهر عکس مورد نظرتان را بالا ببرید.
در حقیقت بخاطر وجود دانش زیبایی گنجانده شده در Portrait Professional، مبتدی ترین افراد بدون نیاز به کمترین دانش و آشنایی با برنامه، نصاویر با کیفیت و چشم گیری را در عرض ۵ دقیقه بدست آورند.

شماره مجوز: 155/498216

فروشنده: هنر باران

قیمت: 12,500 تومان

روش خرید: برای خرید زیبا سازی چهره، روتوش با Portrait Professional Max 6.3.5/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید زیبا سازی چهره، روتوش با Portrait Professional Max 6.3.5/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.