صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید اینترنتی آموزش جامع الفبای کامپیوتر / اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 29
بازديد ديروز : 205
كل بازديدها : 370098

دیگر امکانات

شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد

مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران ایران مارکت مجموعه آموزش جامع الفبای کامپیوتر / اورجینال برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و خود را به موفقیت برسانید.

بخش مهم در خرید های اینترنتی اطمینان از تحویل کالا ( آموزش جامع الفبای کامپیوتر / اورجینال ) و سپس پرداخت وجه می باشد که فروشگاه ایران مارکت به این موضوع پرداخته و شما ابتدا پکیج آموزش جامع الفبای کامپیوتر / اورجینال را تحویل می گیرید سپس مبلغ آنرا به مامور پستی می پردازید.


آموزش جامع الفبای کامپیوتر / اورجینال






آموزش جامع الفبای کامپیوتر

مخصوص افراد مبتدی

محصول دریاسافت

شامل 3 دی وی دی

آموزش جامع الفبای کامپیوتر( Computer Literacy )

دنیای امروز دنیای سیستمهای کامپیوتری و ارتباطات است. تقریبا دیگر نمی توان جایی را یافت که در آن کامپیوتر وجود نداشته باشد. کامپیوترها بخش عظیمی از نیازهای انسان را برآورده میسازند و هر روز نیز پیشرفت انسان در توسعه این دانش و سیستمهای کامپیوتری افزایش مییابد. از این رو شناخت این سیستمها و آشنایی با اصول و طریقه استفاده و بهرهگیری از آنها جزء نیاز ضروری انسان امروزی بهحساب میآید. از آنجایی که گسترهی دنیای کامپیوتر بسیار زیاد است، معمولا اشخاص مختلف شاخههای خاصی را از این علم انتخاب میکنند و در آن شاخه به کسب دانش میپردازند. اما تمامی آنها ابتدا نیاز دارند که موارد ابتدایی و یا به اصطلاح، الفبای کامپیوتر را بشناسند و سپس در شاخه مورد علاقه خود به بهرهبرداری از کامپیوتر بپردازند و یا به کسب دانش درباره آن مشغول شوند. الفبای کامپیوتر، مفاهیمی است بدون نیاز به پیش نیاز درباره دانستههای کامپیوتر و به معرفی اجرای تشکیل دهنده یک کامپیوتر، سیستمهای عامل، نرمافزارهای کاربردی، اینترنت و جستجو در اینترنت و همچنین ارسال و دریافت ایمیل که هر کاربر کامپیوتر به دانستن آن نیاز خواهد داشت، میپردازد. با تسلط بر این موارد شما میتوانید به یک کاربر مسلط به کامپیوتر تبدیل شوید و سپس در شاخه مورد علاقه خود کار را دنبال کنید.






اطلاعات تکمیلی محصول

تعــداد فصل :10

تعــداد درس :53

ســاعـت آمـوزش :6

هدیه ویژه همراه : آموزش کاربردی ایمیل و مسنجر





———————————————–

»» ویژگی های اصلی این محصول
شماره مجوز:155/7875668554
آموزش جامع الفبای کامپیوتر – Computer Literacy
محصول دریاسافت
شامل 3 دی وی دی اورجینال
آموزشی کامل برای علاقه مندان به یادگیری


فروشنده: تک

قیمت: 15,500 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش جامع الفبای کامپیوتر / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش جامع الفبای کامپیوتر / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.