صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
سایت خرید( آموزش کامل خیاطی - جدید و کامل - اورجینال)

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 6 نفر
بازديد امروز : 211
بازديد ديروز : 205
كل بازديدها : 370280

دیگر امکانات

آموزش کامل خیاطی - جدید و کامل - اورجینال

این مجموعه برنامه در 47 قسمت در قالب کلاس درس با هدف آشنایی با انواع دوخت و برش پارچه ها از روی الگوهای خیاطی و اجرای استاد علیرضا قاسمی راوندی می باشد.





موضوع جلسات:

1- آشنایی با انواع پارچه و چرخ خیاطی
2- آشنایی با دوخت های مختلف به وسیله چرخ خیاطی
3- آشنایی با دوخت دکمه و جادکمه
4- آشنایی با دوخت مغزی صاف و اریب
5- آشنایی با دوخت جیب های درز بغل
6- آشنایی با دوخت جیب دو فیلتو ساده و با دهنه
7- آشنایی با دوخت جیب یک فیلتو و جیب بارانی
8- آشنایی با شکاف دم دست و دوبل آستین
9- آشنایی با اندازه گیری دامن و شلوار و الگوی دامن
11- آشنایی با دوخت دامن (بخش اول)
12- آشنایی با دوخت دامن (بخش دوم)
13- آشنایی با الگوی دامن های پیلی دار
14- آشنایی با حذف ساسون دامن و الگوی دامن های مدل دار
15- آشنایی با الگوی دامن های کلوش و برش دامن نیم کلوش
16- آشنایی با الگوی دامن های ترک و برش دامن شش ترک
17- آشنایی با الگوی دامن دور پیلی و دوخت آن
18- آشنایی با الگوی شلوار
19- آشنایی با دوخت شلوار زنانه (بخش اول)
20- آشنایی با دوخت شلوار زنانه (بخش دوم)
21- آشنایی با الگوی دامن شلواری
22- آشنایی با سایزبندی و اندازه گیری بالا تنه پشت
23- آشنایی با الگوی بالا تنه پیش (مادر الگو)
24- آشنایی با الگوی آستین
25- آشنایی با الگوی یقه های جدا
26- آشنایی با تبدیل الگوی مادر به بلوز
27- آشنایی با برش و دوخت بلوز
28- آشنایی با دوخت بلوز
29- آشنایی با الگوی لباس های بی ساسون و یقه های سرخود
30- آشنایی با برش یقه های سرخود
31- آشنایی با دوخت یقه های سرخود
32- آشنایی با طرح آستین رگلان
33- آشنایی با طرح رگلان ساده و مدل بارداری
34- آشنایی با رگلان نیمه تنگ
36- آشنایی با الگوی شنل
37- آشنایی با الگوی جلیقه زنانه
38- آشنایی با آستین دو تکه
39- آشنایی با الگوی کت زنانه
40- آشنایی با الگوی کت (کپ پهلو)
41- آشنایی با الگوی بی یقه ها و دکلته
42- آشنایی با الگوی یقه دراپه (یقه شل)
43- آشنایی با دوخت یقه دراپه
44- آشنایی با الگوی پیراهن مردانه
45- آشنایی بادوخت پیراهن مردانه
46- آشنایی با الگوی کاپشن مردانه
47- آشنایی با الگوی لباس بچه گانه

مجموعه همگام با آموزش خیاطی پارسی با اجرای استاد علیرضا قاسمی راوندی و کیفیت بسیار عالی، قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه های دی وی دی پلیر خانگی را به علاقه مندان به فراگیری هنر خیاطی تقدیم می کند.
بعضی از اصطلاحات خیاطی :
اسموک دوزی یعنی چین لانه زنبوری روی لباس نوزاد . فلامنت یعنی رشته مداوم و طولانی . کنتراست یعنی تضاد . آناتومی یعنی ترکیب خطوط عمودی ، افقی ، اُریب و منحنی . گوده یعنی پارچه اصافی به شکل مثلث که به لباس گشادی میدهد .

سوزن چرخ خیاطی باید از جنسی باشد که بر اثر برخورد با مانعی بشکند چنانچه سوزن خم شود ممکن است نوک کمپلت را شکسته و دردسر های زیادی را بدنبال داشته باشد . علل شکستن سوزن غیر از مورد اول پارچه ضخیم و کشیدن کار از پشت میباشد .

کاغذهاییکه برای رسم الگو استفاده میشود انواع مختلف دارد . بعضی مانند کاغذ کاهی بوده و با رسم خط با خودکار روی آن از هم جدا میشود . دقت کنید که هنگام خرید برای الگوهای اصلی از نوع مرغوب استفاده کنید . کاغذهای روغنی یا شیشه ای برای الگو درآوردن مناسب نبوده و از آن برای کپی الگو از الگوهای آماده درمجلات استفاده میشود. البته هنرآموزان میتوانند برای تمرین رسم الگو از کاغذهای بزرگ روزنامه های باطله با خودکار رنگی استفاده نمایند. دیگر اینکه کاغذهای برش نخست بصورت رولهای بلند آماده میشوند سپس دستگاه برش آنهارا به قطعاتی به طول تقریبی یک متر ازهم جدا میسازد. گاه این برش عمود کامل نبوده و کمی مایل برش میخورد. شما با تا زدن یک کاغذ از وسط طول و قرار دادن دو لبۀ عرضی روی هم اگر جفت شد میتوانید متوجه شوید که آن کاغذ صحیح برش خورده و هنگام رسم الگو برای خط افقی می توانید از لبه کاغذ استفاده کنید در غیر این صورت یعنی زمانی که دو لبۀ عرضی با هم جفت نشد یا باید برای هر کاغذ بعد از زدن تا ، دو علامت تا نزدیکی آن زده خط را صاف نمایید ودیگر اینکه از خط کش گونیا استفاده کنید . هنگام رسم الگو میتوان جای دوخت را هم به آن اضافه نمود تا هنگام خط کشی روی پارچه کار ساده شود . بعضی تولیدیها که از یک الگو تعداد زیاد به دفعات مختلف برش میزنند الگو را با جای دوخت روی مقوا کپی کرده و از آن براحتی استفاده میکنند امّا در این حالت بخاطر داشته باشید که حتماً خط راه پارچه را روی آن رسم نمایید . هنر جویان عزیز مراقبت کنند که لبۀ کاغذهای برش از نوع مرغوب خصوصاً محلی را که قیچی میکنید بسیار تیز میباشد و چنانچه به دست کشیده شود مانند تیغ میبرّد . و در خاتمه این نکته اینکه هرگز از قیچی پارچه برای برش کاغذ استفاده نکنید زیرا کاغذ ، قیچی را برای برش پارچه کند میکند . اگر چند قیچی دارید که یک شکل است قیچی کاغذ را با علامتی مشخص کنید .





همیشه قبل از روغن کاری ، چرخ خیاطی خود را از پرزهای پارچه پاک کنید . خصوصاً زیر صفحه و کار پیش برِِ آنرا ، چون پرز بیشتری آنجا جمع میشود . بعد از روغن کاری هم مقداری آنرا بحرکت درآورید تا روغن به قسمتهای داخل رسوخ کند .

جنس نخهای قرقره ، سیگارت و دوک باهم فرق میکند . هنگام استفاده از آنها لازم است کشش نخ را متناسب با آنها تنظیم کرد . اگر هنگام دوخت نخ رو شل باشد نخ زیر یعنی پیچ ماکو را سفت میکنیم و هر گاه نخ زیر شل باشد ( این مورد بیشتر دیده میشود ) نخ رو را سفت میکنیم . نکته مهم آنکه هر دو نخ زیر و رو باید هنگام دوخت باندازه ای سفت باشند که پارچه جمع نشود .

سایز بندی زنانه روش پارسی

از سایز سی و چهار تا پنجاه و چهار . به این ترتیب ، قد بالاتنه پشت : چهل و نیم ، چهل و یک ونیم ، چهل و دو ، چهل و دو ونیم، چهل و سه و تا آخر چهل و سه و نیم . در این اندازه ها یک سانت کول در نظر گرفته نشده که بعد از رسم الگو بالا میرود . قد بالا تنه جلو : چهل و دو ، چهل و سه ، چهل و چهار ، چهل و پنج ، چهل و شش ، چهل و هفت ، چهل و هفت و نیم ، چهل و هشت ، چهل و هشت و نیم ، چهل و نُه ، چهل و نُه و نیم . مقدار ساسون هر سایز : چهار ، چهار و نیم ، پنج ، پنج و نیم ، شش ، شش ونیم ، هفت ، هفت و نیم ، هشت ، هشت و نیم ، نُه . کارور پشت : سی و پنج ، سی و شش ، سی و هفت ، سی ونُه ، چهل و یک، چهل و سه ، چهل و چهار ، چهل و پنج ، چهل و شش ، چهل و شش و نیم ، چهل وهفت . دور گردن : سی و دو ، سی و سه ، سی و چهار ، سی و پنج ، سی و شش ، سی و هفت ، سی و نُه ، چهل ، چهل و یک ، چهل و دو ، چهل و سه . دور سینه : هشتاد و سه ، هشتاد و شش ، نود ، نود و شش ، صد ، صد و چهار ، صد و هشت ، صد و دوازده ، صد و شانزده ، صد و بیست ، صد و بیست و چهار . دور کمر : شصت و دو ، شصت و شش ، هفتاد ، هفتاد و چهار ، هفتاد و هشت ، هشتاد و دو ، هشتاد و شش ، نود ، نود و چهار ، نود و هشت ، صد و دو . دور باسن بزرگ : هشتاد و هشت ، نود و دو ، نود و شش ، صد ، صد و چهار ، صد و هشت ، صد و چهارده ،صد و هجده ، صد و بیست و دو ، صد و بیست و هشت ، صد و سی و دو . فاصله سینه : هفده ، هجده ، نوزده ، بیست ، بیست و یک ، بیست و دو ، بیست و دو ونیم ، بیست و سه ، بیست و سه و نیم ، بیست و چهار ، بیست و چهار و نیم . بلندی سینه : بیست و چهار ، بیست و پنج ، بیست و شش ، بیست و هفت ، بیست و هشت ، بیست و نُه ، بیست و نُه و نیم ، سی ، سی و نیم ، سی و یک ، سی و یک و نیم . قد آستین ( بدون اپل ) پنجاه و هفت ، پنجاه و هشت ، پنجاه و هشت و نیم ، پنجاه و نُه ، پنجاه و نُه و نیم و مابقی شصت .

مناسب ترین صابون برای خط کشی روی پارچه همان صابونهای دستشویی و حمام میباشد و استفاده از آن هنگامی است که رو به اتمام بوده و لبه های آن تیز شده باشد در آن زمان آنرا روی پارچه ای قرار می دهیم تا خشک شود بعد از حدود ده روز چنانچه استفاده نشد آنرا داخل کیسه نایلون قرار میدهیم تا مقداری نرمی خود را حفظ کند . صابونهایی مانند صابونهای خارجی که نرم می باشند مناسب اینکار نمی باشند . صابونهایی را که طول آنها زیاد است را بعد از اینکه ازبسته بندی خارج نمودید با کاردی تیز از وسط نصف کنید تا در پایان شکل مناسب تری بخود بگیرند . در این حالت صابون نرم میباشد و براحتی برش میخورد . البته بهتر است قبل از استفاده ، مقداری در هوای آزاد بماند تا ماندگاری آن بیشتر گردد. صابونهایی که در حمام استفاده میشود را قبل از موعد مقرر برای دست شستن استفاده کنید چون لبه های آن بهتر تیز میشود . صابون در این حالت براحتی روی پارچه خط کشیده و بسادگی پاک میگردد. روی جا صابونی و زیر صابون یک اسکاچ ابری که استفاده از آن بسر آمده قرار دهید تا اضافه خمیر شده ، روی آن بریزد بعد از هر چند وقت که زیاد شد بوسیله آن سینک ظرفشویی را تمیز کنید . اینکه چه مارک صابونی برای اینکار مناسب تر میباشد را خودتان پیدا کنید.





انتخاب رنگ لباس :
قهوه ای : قهوه ای رنگ رسمی به شمار می رود . به ویژه اگر اشیا و لباس های چرمی را در رنگ اصلی خود که قهوه ای است برگزینید بسیار شیک و رسمی بنظر خواهید رسید . رنگ قهوه ای برای محل کار و مکان های رسمی عالی است .

سفید : سفید سمبل پاکی بی گناهی و صلح است . قدرت سفید را به عنوان یک رنگ کمکی دست کم نگیرید . آقایان اگر یک شلوار سفید و خانم ها اگر یک مانتو سفید در کمد لباس شان داشته باشند می توانند به راحتی آن را با هر پیراهن و روسری ست کنند .

سیاه : سیاه رنگ شب و عزاست . ظاهر وزین رنگ سیاه آن را محبوب هنرپیشه ها و سیاستمداران ساخته است . اگر میل دارید که در یک مهمانی رسمی تر بنظر بیایید . لباس هایی بپوشید که از رنگ سیاه در آن استفاده شده است . رنگ سیاه شما را لاغر تر نیز نشان می دهد .





این آموزشها توسط یکی از بهترین اساتید هنر خیاطی در ایران ارائه شده است و شما را از رفتن به کلاسهای چند صد هزار تومانی بی نیاز خواهد کرد.مناسب برای تمامی سنین و علاقه مندان به هنر خیاطی .
ارائه شده برای اولین بار در ایران


بهمراه یک عدد سی دی از جدیدترین مدلهای لباس بعنوان هدیه
******************************************************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز

پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود

این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد

ش.م:1471/23

فروشنده: جامع ایرانیان

قیمت: 25,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش کامل خیاطی - جدید و کامل - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کامل خیاطی - جدید و کامل - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.