صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید پستی نرم افزار و آموزش طراحی لباس اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 83
بازديد ديروز : 51
كل بازديدها : 369947

دیگر امکانات

نرم افزار و آموزش طراحی لباس اورجینال

یکی از بهترین نرم افزارهای در زمینه طراحی لباس و الگوسازی مجازی لباس است که ابزارهایی را برای شما فراهم می کند تا بدون نیاز به استفاده از دیگر نرم افزارهای CAD، بتوانید الگوها و طرح های مدرن لباس را به صورتی منحصر به فرد خلق کرده و آن ها را رندر کنید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ 3 بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند. همچنین از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به سادگی کار با آن و ویرایش الگوها، اشاره کرد. شما می توانید تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه ها از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و ... پشتیبانی می کند. و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل های طراحی شده کمک می کند. همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای معروف مدل سازی سه بعدی از جمله 3ds Max، مایا و ... سازگار می باشد.
در دوره آموزشی Marvelous Designer شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی مفید آشنا می شوید.
شماره مجوز:168/36967

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 55,000 تومان

روش خرید: برای خرید نرم افزار و آموزش طراحی لباس اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار و آموزش طراحی لباس اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.