2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
برترین پکیج نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین-اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 291
بازديد ديروز : 121
كل بازديدها : 372671

دیگر امکانات

با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان

اگر دوستان هموطن و بینندگان در پی خرید نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین-اورجینال هستید. فروشگاه آموزشی ما کالای نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین-اورجینال را برای شما تدارک دیده است آری انتخاب شما درست و صحیح میباشد.به بزرگترین فروشگاه معتبر آموزشی در ایران (ایران مارکت)خوش آمدید, دوستان نگران پرداخت پول نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین-اورجینال نباشید چون پول آنرا پس از دریافت به مامور پست میپردازید


نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین-اورجینال

مجموعه کامل آشنایی با سیاره زمین با زیر نویس در 12 دی وی دی



کارشناسان از این مجموعه با عنوان “نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین” نام برده‌اند.همچنین سیاره زمین، نخستین سری فیلم مستندی است که با دوربین‌های با وضوح تصویر بالا (HD) تهیه شده و تا قبل از آن تنها برای فیلم‌های سینمایی هالیوود از این دوربین‌ها استفاده می‌کردند.

هر کدام از ۱۰ قسمت بعدی به بررسی یکی از سکونت گاه های طبیعی زمین و حیات وحش آن ناحیه، می پردازند.
در این مجموعه عجیب ، با روش های ابتکاری و استفاده از جدیدترین تکنولوژی در فیلمبرداری، موفق به ثبت تصاویری نفس گیر و حیرت انگیز از حیات وحش و رفتارهای نادیده ی حیوانات شده اند. همچنین برای اولین بار از محل هایی فیلمبرداری شده است که دیدن آن ها هر بیننده ای را بهت زده می کند !


اسامی ۱۱ قسمت این مجموعه بشرح زیر است :

- ۱ : From Pole to Pole ( از قطب تا قطب )

- ۲ : Mountains (کوه ها )

- ۳ : Fress Water ( آب های شیرین )

- ۴ : Caves ( غارها )

- ۵ : Deserts ( بیابان ها )

- ۶ : Ice Worlds (سرزمین های یخی )

- ۷ : Great Plains ( دشت های وسیع )

- ۸ : Jungles ( جنگل ها )

- ۹ : Shallow Seas ( آب های کم عمق )

- ۱۰ : Seasonal Forests ( بیشه های موسمی )

- ۱۱ : Ocean Deep ( اعماق اقیانوس )

12- Diaries-Future ( آینده )

شناسنامه محصول :

صدا : AC3, 6ch (شش کاناله)

تصویر : رزولیشن Full D1 – 720*480 (بالاترین کیفیت ممکن روی DVD 5)

قابلیت پخش : در کامپیوتر و دی وی دی پلیر های خانگی

تنظیمات زیر نویس : انگلیسی/ فارسی/ بدون زیر نویس


این مجموعه مستند از ۱۱ بخش مختلف تشکیل یافته است که در ادامه به معرفی کامل آن می پردازیم:

قطب تا قطب (From Pole to Pole ) :
اولین بخش از این سفر پر ماجرا مربوط به سردترین نقطه زمین است .زمستان قاره جنوبگان ، جایی که پنگوئن های امپراطور بیش از ۴ ماه از سال را در تاریکی و بدون غذا به سر می برند ، آن هم در دمایی تا ۷۰- درجه سانتی گراد!به قاره‌ای که پیرامون قطب جنوب زمین را در بر گرفته قاره جنوبگان می‌گویند. این قاره سردترین نقطه کره زمین است و کمابیش همه جای آن با یخ پوشیده شده است.و یا خرس های قطبی که بیدار شدن آنها نوید رسیدن بهار را می دهد و فرزندان آنها برای نخستین بار پا به محیطی بیرون از لانه زیرزمینی زمستانی می گذارند…

کوهها (Mountains ) :

انسان ها با پذیرش ریسک به مرتفع ترین نقاط سیاره ما قدم می گذارند ، برخی ممکن است با صعود نمودن از کوهی عظیم در اندیشه فتح آن باشند ، این مجموعه از حوضچه های اسید سولفوریک که نشان دهنده جنبش عظیمی زیر زمین هستند و از کم ارتفاع ترین و داغترین نقاط روی زمین می باشند ( بیش از ۱۰۰ متر پایین تر از سطح دریا ) گرفته تا آتشفشان ارتا اله که پیر ترین آتشفشان فعال زمین است تا کوههای راکی در آمریکا و رشته کوه هیمالیا در نپال با شما همراه خواهد بود.

آبهای شیرین (Fresh Water) :

تنها سه در صد از آبهای سیاره ما شیرین هستند با این حال این آبهای ارزشمند سرشار از شگفتی می باشند ، حیات همه موجوداتن زمین به آبهای شیرین بستگی دارد.

غارها (Caves):

غارها سرحد نهایی سیاره ما هستند ، جهانی نهفته که تنها ماجراجوترین افراد یارای رفتن به آنجا را دارند .بزرگترین چاه غار جهان ، غار پرستوها در مکزیک است که ۴۰۰ متر عمق دارد یعنی برج ۱۰۲ طبقه Empire State در نیویورک در آن جای می گیرد.این مکان های ژرف دوسال پیش از آنکه انسان بر ماه فرود آید برای اولین بار مورد کاوش قرار گرفتند . لازم به ذکر است برخی از کم شناخترین و شگفت انگیزترین جانوران سیاره زمین در این غارها زندگی می کنند.

بیابان ها (Deserts):

یک سوم سیاره ما را بیابان تشکیل داده است ، این آثار به جای مانده از زمین به نظر خالی از زندگی می آیند اما به طور شگفت آوری اینگونه نیست ، البته در همه بیابان ها بقای زندگی روندی ناپایدار دارد. هیچ می دانید که همه بیابان ها گرم نیستند از سمت سیبری بادهایی با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت می وزند و برف را با خود به صحرای گوبی در مغولستان می آورند!گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در اوج تابستان و افت دما تا ۴۰ درجه زیر صفر در میانه زمستان اینجا را در زمره خشک ترین بیابان های جهان قرار می دهد.اندک حیواناتی قادرند تا در این تغییرات شدید آب و هوایی دوام بیاورند ، یکی از نادرترین و شاید پر طاقت ترین پستانداران زمین شتر باختری می باشد.

سرزمین های یخی (Ice Worlds):

هر دو قطب سیاره ما پوشیده از یخ است ، آنها بزرگترین و خشن ترین سرزمین های نا آرام جهان هستند . در هیچ نقطه از زمین تغییر فصل اینقدر مفرط صورت نمی گیرد . این امر موجب پیشروی و عقب نشینی هر ساله یخ ها می شود ؛ کل زندگی در اینجا تابع این قاعده است.

جلگه های وسیع (Great Plains):

جلگه های پهناور مکان هایی بی کران هستند ، با وجود خلوتی غریبشان تصور خالی از سکنه بودن آنها توهمی بیش نیست . این جلگه های سیاره ما میزبان بزرگترین تجمعات حیات وحش روی زمین هستند .در بطن تمامی وقایع اینجا یک موجود زنده دارای نقشی اساسی است و آن علف می باشد ؛ این گیاه معجزه آسا ، یک چهارم کل سرزمین های کره زمین را پوشانده است.

جنگل ها (Jungles):

جنگل ها گلخانه های سیاره ما هستند ، جنگلهای بارانی گرمسیری تنها سه در صد از سیاره زمین را در بر می گیرند با این حال زیستگاه بیش از نیمی از گونه های جانوری جهان هستند اما چگونه این تعداد انواع گیاهان و جانوران در این مساحت محدود جایی برای زندگی در کنار یکدیگر می یابند؟

آبهای کم عمق (Shallow Seas):

دریاهای کم عمق در حواشی قاره های سیاره ما قرار گرفته اند . آنها به ندرت با داشتن بیش از ۲۰۰ متر عمق و گاهی صدها مایل وسعت قبل از اتصال بستر دریا به آبهای عمیق تر بر روی فلات قاره قرار می گیرند.آنها روی هم رفته تنها هشت در صد از اقیانوس های جهان را تشکیل می دهند، با این وجود این آبها شامل اکثریت وسیعی از زندگی دریایی اقیانئس ها هستند.

جنگل های فصلی (Seasonal Forests):

در ختان مسلما در زمره با شکوه ترین موجوداتن زنده هستند. برخی از آنها بزرگترین جانداران روی زمین می باشند .جنگل های برگریز و همیشه سبزی که در مناطق فصلی سیاره ما می رویند پهناورترین جنگلهای روی زمین را شامل می شوند.خیال از این همه وسعت آنها دچار حیرت می شود!

اعماق اقیانوس (Ocean Deep):

به دور از خشکی ها چیزی جز اقیانوس نمی باشد ؛ بیش از نیمی از سطح سیاره ما پوشیده از آن است و تا به امروز اکثر بخشهای آن به دور از دسترس ما بوده است در واقع بخش های زیاده از اقیانوس خالی از سکنه و کویر آبی است ؛ همه حیات در اقیانوس بی کران به جستجوی دائم برای یافتن غذا و نزاع برای حفاظت از انرژی ارزشمند محدود گردیده است.

توضیحات تکمیلی به زبان انگلیسی :

* توضیحات در سایت بی بی سی
* ویکی پدیا
* IMDB



شناسنامه محصول :

صدا : AC3, 6ch (شش کاناله)

تصویر : رزولیشن Full D1 – 720*480 (بالاترین کیفیت ممکن روی DVD 5)

قابلیت پخش : در کامپیوتر و دی وی دی پلیر های خانگی

تنظیمات زیر نویس : انگلیسی/ فارسی/ بدون زیر نویس

این مجموعه جالب شامل 12 عدد دی وی دی می باشد .


این مجموعه به صورت اورجینال می باشد

فروشنده: گران

قیمت: 22,800 تومان

روش خرید: برای خرید نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین-اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین-اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.