صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
سایت خرید( آموزش اورجینال شمع سازی)

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 70
بازديد ديروز : 51
كل بازديدها : 369934

دیگر امکانات

آموزش اورجینال شمع سازی

کاربرد شمع از قدیم الایام بسیار مرسوم بوده و هنوز مردم در بسیاری از مراسم مختلف خود در شادی و یا حتی سوگواری از آن استفاده می کنند. این مسأله میان اکثر ملل با فرهنگ ها و سنن و مذاهب گوناگون مشترک بوده است. البته این هنر امروزه وسعت یافته و با تغییر و تحولاتی اساسی، به رقابت با دیگر هنرهای دستی برخاسته است حاصل آن شاهکارهایی است که شما در فروشگاه ها دیده اید. جهت آشنایی شما ابتدا شمع را معرفی می کنیم: ۱ـ شمع های قالبی ۲ـ شمع های دست ساز. ابتدا شما را با مواد و تجهیزات لازم در شمع سازی آشنا کرده و آن گاه نکاتی را یادآور می شویم که دانستن و به کارگیری آن ها طی مراحل شمع سازی ضروری است.
شماره مجوز: 155/13077

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 9,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش اورجینال شمع سازی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش اورجینال شمع سازی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.