صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
لوح فشرده آموزش کیبورد اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 140
بازديد ديروز : 205
كل بازديدها : 370209

دیگر امکانات

آموزش کیبورد اورجینال

شماره مجوز: 155/82956 .

اگر شما برای صفحه نت موسیقی برای نواختن در خانه می گردید، جاهای بسیار زیادی هستند که شما می توانید صفحه نت پیدا کنید و بسیاری از صفحه نت های موسیقی در سبک های فراوان مختلف را برای نواختن پیدا خواهید کرد.


اگر شما علاقه مند به نواختن سبک جاز ( جز ) هستید ، می توانید حتی صفحه نت های موسیقی برای این سبک را نیز پیدا کنید. البته موسیقی کلاسیک بیشترین نوع های صفحه نت موسیقی موجود را دارا می باشد، و شما می توانید صدها گزینه برای پیانو پیدا کنید. صفحه نت موسیقی حتی بصورت آنلاین در بسیاری از سایت ها موجود می باشند.


وقتی که نمودار آکورد پیانو و کیبورد را تا مرحله استادی پیش می برید، می توانید از عهده هر قطعه ای از موسیقی به راحتی و با اعتماد به نفس بر بیایید.

دانستن اینکه چگونه اکثر آکوردهای معمول از جدول را بنوازیم، به شما ابزارهای درست و صحیحی برای آمادگی نواختن انواع سطوح موسیقی را می دهد.


برچسب‌ها: ارگ، کیبورد، پیانو، نواختن ارگ، نواختن پیانو، نواختن کیبورد، آکورد، آکورد ارگ، آکورد پیانو، نمودار آکورد پیانو
سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 11:49 | توسط: ندا | چاپ مطلب
نمودارهای آکورد کیبورد و پیانو - قسمت اول
نظرات: 0
یک نمودار آکورد پیانو راهی است که شما می توانید چیزهای بیشتری برای یادگیری یاد بگیرید و کیبورد و پیانو را با اطمینان و لذت بیشتری بنوازید.

آکوردها پایه یادگیری چگونه نواختن سازی هستند که شما دوست دارید بنوازید، به همان اندازه که آنها بلوک های تمام موسیقی ها را می سازند.

هر چه بیشتر در مورد ساختار یک آکورد بدانید، بیشتر قادر به چگونه نواختن پیانو و کیبورد به راحتی خانه خودتان خواهید بود.




به محض اینکه نمودار مقدمانی آکورد پیانو و کیبورد را بدانید، آماده به نواختن تمام انواع موسیقی با شنیدن یا خواندن صفحات نت موسیقی خواهید بود.

اهمیتی ندارد که چه سبک موسیقی از شما درخواست می شود، نواختن پیانو می توانند ماجرای موفق باشد وقتی که آکوردهایتان را بشناسید.

با چیزی ساده شروع کنید که گوش شما را بگیرد و یاد بگیرید چگونه آن را با اعتماد به نفس بنوازید. سپس روی راه هایی برای بالا بردن و پیچیده تر کردن قطعات موسیقی تا وقتی که یک سلکشن از موسیقی برای دوستان و فامیل داشته باشید، ادامه دهید.


برچسب‌ها: ارگ، پیانو، کیبورد، نواختن ارگ، نواختن پیانو، نواختن کیبورد، آکورد، آکورد پیانو، آکورد ارگ، نمودار آکورد پیانو
دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 09:56 | توسط: ندا | چاپ مطلب
بهترین راه برای یادگیری کیبورد و پیانو - قسمت چهارم
نظرات: 0

یکی از انتخاب هایی که والدین برای فرزندانشان دارند، آغاز درس های کیبورد و پیانو است که آیا پسر یا دخترشان در یک کلاس گروهی ثبت نام کنند و یا یک کلاس خصوصی.

در طول زمان این باعث خواهد شد که تمرین پیانو و کیبورد بسیار طبیعی تر و عادی به نظر فرزند جوانتر و یا حتی سن دار تر شما به نظر برسد و آموزش را به مراتب ساده تر کند. یک برنامه تمرین روتین برقرار کنید.

هدف های معنی دار تعیین کنید که بتوانند ادامه پیدا کنند، بر روی چی یا چرا تمرکز کنید.
اهداف و آروزهایی که در اولین نگاه، که باعث اشتیاف فرزند شما به هدیه یادگیری درس های پیانو و کیبورد را می شود را یاد داشت کنید و زمان نهایی خاص را برای این اهداف تعیین کنید، تا انرژی آنها در طول دوره های طولانی حفظ کنند.

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 10,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش کیبورد اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کیبورد اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.