صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش گیتار برای کودکان /اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 68
بازديد ديروز : 51
كل بازديدها : 369932

دیگر امکانات

آموزش گیتار برای کودکان /اورجینال

گیتار برای کودکان



سلام من مل یوز هستم و امروز می خواهیم نحوه ی نواختن آهنگ با گیتار را بررسی کنیم.
من به یاد دارم که وقتی برای اولین بار گیتار داشتم خیلی خوشحال بودم و دوست داشتم تابا آن آهنگ های زیبا و عالی بنوازم. ما در این مجموعه قصد داریم انواع گیتار را بررسی کنیم. گیتارهای برقی، گیتارهای کلاسیک و …… اهمیتی ندارد چه نوع گیتاری در اختیار دارید. چون آنها هر کدام دارای 6 تار و گیره نگهدارنده هستند. اجازه دهید نگاهی اجمالی به آنچه دراین مجموعه یاد خواهید گرفت بیندازیم.
در ابتدا نگاهی به انواع گیتارها خواهیم داشت و آنها را باهم مقایسه میکنیم. در بخش بعد نگاهی به قسمتهای مختلف گیتار می اندازیم. بدانید دانستن قسمتهای مختلف گیتار امری مهم است.
در بخش سوم نحوه تنظیم کردن گیتار را بررسی می کنیم.بله بعد از خریداری گیتار باید آن را تنظیم کرد.پس زمانی که انگشتان خود را در محل مناسبی که به شما خواهم گفت قراربدهید صدای گوش نوازی از گیتار شنیده خواهد شد.



در بخش چهارم شروع به نواختن آهنگ خواهیم کرد به کمک یکی از شاگردانم ترتیب گذاشتن انگشتان و عدد گذاری آنها نحوه نشستن و گرفتن گیتار را بررسی می کنیم ابتدا انگشتان را شماره گذاری کرده و ……
در بخش پنجم شروع به نت نویسی می کنیم اگر بدانید چگونه نتهای موسیقی نواخته می شوند نوشتن آنها کاری جالب و راحت خواهد بود با آهنگهایی که در درس های قبل یاد گرفته اید همه می توانند شروع به نواختن کنند ولی باید نتهای مناسب را نواخت.
آهنگها قبلا چگونه شنیده میشدند ما دراین بخش به روش نت نویسی می پردازیم و سپس بخش شش به خواندن موسیقی مرتبط می شود. ما دراین بخش سعی میکنیم نحوه خواندن نتهای موسیقی را به صورت کامل با هم بررسی کنیم.
در بین بخش های مختلف شروع به نواختن آهنگ با یکدیگر می کنیم تا درک بهتری از مباحث هر بخش به دست آورید.

مجوز :23-6554645

فروشنده: فرین شاپ

قیمت: 12,900 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش گیتار برای کودکان /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش گیتار برای کودکان /اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.